נתניהו: "כל שעה שמשהים את הסגר המחלה מתפשטת יותר מהר ותגבה מחיר יקר"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "כל שעה שמשהים את הסגר המחלה מתפשטת יותר מהר ותגבה מחיר יקר"

ראש הממשלה דורש להתחיל מייד עם סגר הדוק על מדינת ישראל לאור התחלואה המזנקת יחד עם התמותה הגוברת, "אין לי ספק שהממשלה תאשר את זה והכנסת צריכה להעביר את זה מיד". בסגר המתוכנן צפוי כי הישיבות ימשיכו ללא יציאות, מערכת החינוך תיסגר למעט החינוך המיוחד והגבלת 1,000 מטר

צילום: פלאש90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בישראל נערכים לסגר שלישי וכנראה האחרון במסגרת המאבק במגיפת הקורונה, ככל הנראה יתחיל הסגר בשישי הקרוב, שיהיה מהודק מאוד ויצמצם את התנועה במרחב הציבורי למינימום האפשרי, תוך סגירת מערכת החינוך מעט החינוך המיוחד והישיבות שיישארו תחת עוצר יציאות לבתים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום בישיבת הממשלה (שלישי) לסגר המתוכנן שהוא מקדם ואמר כי "אנחנו בעיצומה של מגפה עולמית שמתפשטת במהירות שיא עם המוטציה הבריטית. היא הגיעה לישראל וגובה חיים רבים".

לגן ראה"מ דורש, "מיד להטיל סגר מלא. אנחנו בישיבת הממשלה ואין לי ספק שהממשלה תאשר את זה והכנסת צריכה להעביר את זה מיד".

נתניהו ביקר את התמהמהות בממשלה ואמר, "כל שעה שמשהים, המחלה מתפשטת עוד יותר מהר והיא תגבה מחיר יקר. לכן צריך כאן לא רק את שיתוף הפעולה של שרי הממשלה ויש אותו, צריך שיתוף פעולה של אזרחי ישראל ואני בטוח שגם אותו יש לנו".

ראש הממשלה גם דרש "הכנסת תעביר את זה ללא דיחוי, מיד. מדובר בהצלת חיי אדם, לא פחות מזה" אמר נתניהו בפנייה לכל סיעות הבית.



0 תגובות